środa, 1 sierpnia 2012

CR84FN59

Cieszę się, że o mnie nie zapomniałyście:) Powoli nadrabiam zaległości i wędrując po Waszych blogach zachwycam się tym, co tworzycie. Jest tego taki ogrom, że dopiero teraz widzę, ile mi umknęło podczas mojej blogowej nieobecności.

I'm happy that you didn't forget me:) I'm still making up for lost time looking at things which you create. There are so much beautiful things that now I see how much I missed when I was absent.
Dawno też nie brałam udziału w moim ulubionym  CR84FN Color Challenge. Tym razem ledwo zdążyłam, ale jakoś najlepiej wychodzi mi praca na ostatni moment:)

I haven't participated in my favourite CR84FN Color Challenge for so long. This time - as always - I did something at the last moment. Somehow I can't work another way:)

Postanowiłam troszkę urozmaicić haftem zwykłą bawełnianą koszulkę.
I decided to add an embroidery to a simple cotton shirt.





Natchnieniem były te kolory wyzwania:






A tu chciałam pochwalić się kolczykami, które dostałam od Pink Bubbles będącą Mistrzynią w tworzeniu modelinowej biżuterii o przeróżnych wzorach i kształtach. Te kolczyki od razu stały się moimi ulubionymi i robią prawdziwą furorę:)

And here are the earrings which I've received from Pink Bubbles. She creates perfect jewellery in different patterns and shapes. These earrings immediately became my favourite and made an sensation:)



Pozdrawiam serdecznie:)

Greetings:)

Monika Pin It Now!

38 komentarzy:

  1. Tak troszkę ją zaczarowałaś igłą i nitką :) Pięknie wygląda :)
    Kolczyki są niesamowite :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. patrzę, widzę, ale i tak nie wierzę, oczy przecieram każdorazowo, jak tu wpadam - jak śliwka w kompocik ;)))
    cudnie ozdobiona...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio jestem mocno szyciowo-ubraniowa,więc ten ozdobny dekolt mi się wpisał w temat :-) Cudny jest! Zbliżenia pokazują,jakie skomplikowane szlaczki tam umieściłaś.Tak mi się właśnie skojarzyły z rysowanymi we wczesnej podstawówce szlaczkami w zeszytach,pod każdym tematem lekcji.To był mój ulubiony fragment w zeszytach.Odrobina koloru i twórczości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak - świetne skojarzenie z tymi szlaczkami:) Też je uwielbiałam:)

      Usuń
  4. Piękna ta bluzeczka, świetnie teraz wygląda, bardzo lubię tego typu klimaty. I obojczyki Ty (ktoś na zdjęciu?) ma zabójcze ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle życia przeżyłam bez świadomości posiadania zabójczych obojczyków:)

      Usuń
  5. koszulka wygląda teraz wyjątkowo :D
    też uwielbiam obojczyki :>

    OdpowiedzUsuń
  6. This is absolutely beautiful - a great way to make a t-shirt so personal! Thanks for playing along with CR84FN this week!

    OdpowiedzUsuń
  7. Welcome back! So great to see you creating with the CR84FN colors again! Your embroidery looks amazing as always! Thanks for joining along with CR84FN :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ;) teraz zwykła koszulka stała się wyjątkową

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzeczka przepiekna! Mistrzynio moja

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby zwykła koszulka a taka teraz niezwykła... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Prosta sprawa:) Musisz sama spróbować:)

      Usuń
    2. Prosta? Pewnie tak dla doświadczonej osoby takiej jak Ty ;) Mnie by to zajęło pół wieku ;)

      Usuń
  12. Wow.wow.wow:)))ten klimatyczny szlaczek dodaje koszulce oryginalności i niezwykłości!!!kosmicznej!!!!
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny efekt. ;D a kolczyki przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moni, to kiedy ruszasz z własną kolekcją? ;)
    torby, okładki, breloki, zakładki, zawieszki, etui... a teraz jeszcze TO!!!
    jesteś GENIALNA!!! Genialna ZDOLNIACHA Z CIEBIE!!!
    nic inteligentnego (już więcej) nie napiszę, bo szczerze... odebrało mi mowę :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzeczka! Naprawdę niebagatelna! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. No teraz to Ci talentu zazdroszczę po całości. Kupisz sobie zwykłą koszulkę i przerobisz na cacucho. Też bym tak chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. What beautiful embroidery, such a beautiful mix of stitches, and your earrings look so yummy!
    Thanks for joining us at Cr84Fn this week!

    OdpowiedzUsuń
  18. i znów muszę wołać męża żeby zobaczył jakim można być zdolnym :)))) cudnie i baaardzo pomysłowo !!! pozdrawiam ciepło ..

    OdpowiedzUsuń
  19. bluzka jest świetna! Wzorek jest po prostu przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszulka śliczna, a kolorki....:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przypomniałaś mi moją bluzkę, oczywiście ozdobioną na niebiesko :)kilka lat temu kupiłam białą i wydała mi się taka nijaka, jak ją założyłam...więc wyszyłam coś, ale prostym wzorem :) nie mam tyle cierpliwości. Po przejrzeniu Twojego bloga nabrałam chęci na wyszywanie :) zapewne na chęciach się skończy, ale...:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że te moje "haftowanki" mogą kogoś zainspirować:)

      Usuń
  22. Aż żal by mi było taką nosić... bo jeszcze by się zaplamiła a JA bym nie potrafiła ukryć haftem plamy :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Moni no kosiam Cię bardzo!!! ale piękna ta koszuleczka, ja bym tam jej nie nosiła hihihi... bo bym oszczędzała hihih.. nie daj Boże plamę bym zrobiła, albo kot by zaciągnął... zaryczałabym się normalnie na śmierć.... ściskam Kochana... tak się stęskniłam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:) Każde zalanie kawą i kocie zaciągnięcie mogłoby być pretekstem do zrobienia nowego haftu:)

      Usuń
  24. Kolejne cudowne hafty.
    Lubię bardzo Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam serdecznie!

    Ja też trochę haftuję i to nie krzyżykami, które moim zdaniem nie oddają wdzięku, jaki może mieć haft wykonany innymi technikami. Znalazłam się tutaj, jak to bywa przypadkiem i pozwolę sobie zostać na dłużej. Piękne hafty, szkoda, że mieszkamy od siebie daleko, mogłybyśmy zorganizować spotkania hafciarskie :))) Sama uczęszczam na jedne, a teraz otwieram drugie.

    Zapraszam do siebie. proszę kliknąć na górze link "plątanie nitek" i pokaże się kilka (z wielu) moich prac hafciarskich. Chyba mam zbyt dużo zajęć, żeby tworzyć takich prac więcej.

    Pozdrawiam bardzo ciepło i życzę wielu wspaniałych realizacji
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda mi tych warsztatów, ale kto wie, może kiedyś:) Moim zdaniem każdy rodzaj haftu ma swój urok i dobrze, że można sobie wybrać taki, w którym czujemy się najlepiej:)

      Usuń
  26. Świetny blog i piękne prace. Będę już nałogowo tu zaglądała!

    OdpowiedzUsuń
  27. I bluzeczka od razu wygląda ciekawiej! :) Świetny pomysł na urozmaicenie. Podoba mi się, że haft nie jest przesadzony, nie ma go zbyt dużo. Ja też mam zaległości we wpisach i twórczości. Oglądanie innych twórczych blogów daje mi wielką motywację do działania :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    wiwkawowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zachęcam! Modelina to świetna zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzeczka śliczna!!! Pięknie tu u ciebie- jestem zachwycona wszystkimi twoimi pracami. Pozdrawiam bardzo serdecznie i zapraszam do mnie http://martunia84.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Z góry bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój wpis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...