piątek, 31 maja 2013

Kolorowo:)

Bardzo lubię takie kolorowe, radosne wzory - ich haftowanie to sama przyjemność:)







Do kompletu - etui na telefon




i jeszcze mały dodatek:


Całkiem przypadkiem, będąc na blogu Asi - asia-majstruje.blogspot.com dowiedziałam się, że Google od 01.07 rezygnuje ze swojego czytnika. Co to znacza dla blogerów korzystających właśnie z tej usługi czytelnie wyjaśnia Asia w swoim poście - [KLIK]. W skrócie wygląda na to, że już nie będziemy widzieli obserwatorów naszego bloga oraz będziemy musieli skorzystać z innej usługi, żeby śledzić nasze ulubione miejsca. Ja wybrałam Bloglovin bo widziałam go już u wielu osób, a dodatkowo można bardzo prosto wyeksportować tam wszystkie obserowowane obecnie blogi:)

Pozdrawiam gorąco i życzę udanego weekendu:)

Monika Pin It Now!

43 komentarze:

  1. jak zwykle praca wbijająca w ziemię! hm, smutno mi, że z czytnika rezygnują, właśnie się też dowiedziałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torba, etui i serduszko. Wspaniałe kolory i detale.
    Nie wiedziałam o tym, że zniknie google reader :(
    Dziękuję za podzielenie się wieściami (już sobie kopiuję moje 'blogi' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:) Dziękuję za dobre słowo i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Takie to wszystko ładne, dokładne, kolorowe i pozytywne. Humor poprawia się od razu!
    pozdrawiam,
    Ag.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hafty a co do obserwatorów to podobno będą dalej, zresztą zobaczymy w lipcu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności i te kolory , och , ach powzdycham i pogapię się troszkę ;p
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. To mnie zaskoczyłyście z Asią tymi zmianami - ale nie o tym
    Wierna fanka HAFTÓW twoich, urzeczona za każdym malowaniem igłą jeszcze BARDZIEJ ♥
    Ale to wiesz... :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafty są nieziemskie, piękny efekt! Zazdroszczę tej cierpliwości, której wymagało ich wykonanie!
    PS. Cały czas mam jeszcze nadzieję, że wraz ze zniknięciem czytnika nie zniknie wszystko z nim związane. Będzie mi brakowało listy blogów z boku, zawsze przy wędrówkach po innych stronach znajdowałam jakieś ciekawe miejsca...
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają:) Też mam nadzieję, że się to całe zamieszanie uspokoi i nie będzie tak źle:)

      Usuń
  8. Haft to dla mnie czarna magia. Lubię podziwiać Twoje prace. Widać, że wkładasz w każdy "tworek" dużo serca. Piękności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wcale nie takie trudne - polecam spróbować:) Dziękuję za dobre słowo i pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Monika, you just blow me away with your incredible talent! This is another masterpiece! LOVE the colors and the flowers and birdies, and the phone pouch and heart! Absolutely STUNNING!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sue - thank you very much! You've made my day with your nice comment:)

      Usuń
  10. Twoje hafty są energetycznie piękne! Nieziemsko optymistyczny komplet wyczarowałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się sposób w jaki zaakcentowałaś na poduszce słoneczko :o) Dziękuje za informację o tej zmianie co to ma nastąpić 01.07. br. Dobrego dnia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:) Na tym zdjęciu siatka faktycznie przypomina poduszkę:)

      Usuń
  12. Fiu fiu! Jak zwykle pięknie :) Kolorowo i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te haftowane kwiaty i takie kolorowe :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. MONI ♥ ja już pisałam, Twoje hafty to prawdziwe dzieła sztuki; pogodne, radosne, tworzone z ♥, uwielbiam je, jakbym cofnęła się w czasie do jakieś zaczarowanej bajki z dzieciństwa; dziękuję
    pozdrawiam i całuję
    d

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne hafty.... moje ulubione motywy i kolory, obraz igłą malowany :) aż mi się taka podusia zamarzyła :)

    Pozdrawiam cieplutko z zimnej Norwegii i zapraszam do siebie w odwiedzinki
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ! wow ! i ja tu wczesniej nie byłam???? jakie niedopatrzenie ! a tu kolezanka od cudnych haftów ! Witam Cie serdecznie ! Masz przepiekny banerek , bardzo mi sie podoba , pierwszy jaki widze w tym stylu na polskim Blogu . Nie przejrzałam całego blogu , ale juz wiem ,że idziesz ze mną i że nie raz do Ciebie zajrze.
    A torba jest przecudowna !

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejne arcydzieła, ach jak lubię oglądać twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowności:) Śliczne pastelowe kolorki, bardzo optymistycznie mnie nastrajają dlatego często odwiedzam Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności cudowności, oglądam z wielką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczarowałaś mnie totalnie swoimi pracami! Z przyjemnością zostanę Twoją obserwatorką! Dzięki, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tej poduszcE.PRZEPIĘKNA!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana! Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i nie mogę wyjść z podziwu! Aż trudno mi uwierzyć, że wyhaftowałaś tę poduchę ręcznie... Powiedz, że to nie hafciarka...

    OdpowiedzUsuń
  23. :) piękne cudności tworzysz!!! Aż serce się uśmiecha:)
    ..powolutku się rozgaszczam i ...chyba pozostanę u Ciebie na dłużej, jeśli pozwolisz:)
    Serdeczności:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest cudna! Kolorowa! I taka radosna!!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezmiernie ciekawe miejsce oraz super czyta się twoje wpisy :) Wyczekuję na dodatkowe i zapraszam do mnie na moją strone internetową - chyba jeszcze nie raz tu wejde poczytać twoje wpisy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne wyroby. :) pozdrawiam serdecznie. !! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    OdpowiedzUsuń
  28. Разработка магазина на платформе OpenCart | Поддержка магазина на OpenCart

    គ្រឿងបន្លាស់រថយន្ត | Reservdelar till lastbilar och slapvagnar | Repuestos para Camiones y Remolques | Резервни делови за камионе и приколице Kamyon ve Römork Yedek Parçaları | قطع غيار للشاحنات والمقطورات | Nahradni dily pro nakladni automobily a privesy | ट्रक के कलपुर्जे | 卡車配件 | Phụ tùng xe tải

    Каталог сайтов для продвижения | ថតគេហទំព័រ | Вебсите дирецтори | Thư mục trang web | 網站目錄 | Directory del sito web | ेबसाइट निर्देशिका | Adresář webových stránek | دليل الموقع | Free site directory | Website directory

    Directory del sito web | ការបង្កើតហាងអនឡាញ | Разработка интернет магазинов на Opencart и ocStore | SEO Продвижения сайтов | Promozione del sito web | Скрепка Топ | Модули на опенкарт бесплатно | Opencart store development | एसईओ वेबसाइट प्रचार | Opencart'ta çevrimiçi mağazaların geliştirilmesi | Веб страница по систему кључ у руке | Tạo cửa hàng trực tuyến

    Club Automobilistico | Club de Autos |Araba Kulübü | Câu lạc bộ ô tô | ក្លឹបរថយន្ត | Ауто клуб | कार क्लब | 汽車俱樂部 | نادي السيارات | Clube de Carros | Сlub de Voiture | Автокөлікшілер клубы | Λέσχη Αυτοκινητιστών | Autoilijoiden klubi

    Cryptocurrency deposit with interest | Deposito in criptovaluta con interessi | Bitcoin ücretsiz musluk | Depósito de criptomonedas con interés | ब्याज के साथ क्रिप्टोक्यूरेंसी जमा | Битцоин славина | Vòi bitcoin | bitcoin ukretsiz musluk

    OdpowiedzUsuń

Z góry bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój wpis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...