wtorek, 14 maja 2013


Ten brelok powstał dla Osoby, która już ma wszystkie moje "wytwory" ale bardzo dzielnie zniosła "uszczęśliwienie" kolejnym:)

Tym razem hafty brały udział w sesji fotograficznej ... na Równicy:) Żal byłoby nie wykorzystać tak pięknej pogody - słońce, wietrzyk, wspaniała, soczysta zieleń i piękne widoki.









W tej samej sesji swoich zdjęć doczekała się również wspaniała biżuteria stworzona przez Dominikę z Pracowni Garderoba. Dominika tworzy niezwykle oryginalne i przykuwające wzrok rzeczy, urzekające wysmakowanym doborem kamieni i przede wszystkim użyciem oksydowanego srebra:)

Od kiedy pierwszy raz zobaczyłam u Niej takie bransoletki wiedziałam, że kiedyś na pewno się na nie skuszę:) Bransoletki wykonane z kawałków howlitu, hematytu, lapis lazuli i chryzokoli nie tylko pięknie się prezentują ale i noszą wspaniale:) Wcześniej jakoś nie potrafiłam przyzwyczaić się do bransoletek bo zawsze wybierałam za duże i koniec końców mi przeszkadzały. Te są idealne - starannie wykonane, subtelne i delikatne, prawie ich nie czuć na ręce:)

A to urocze kolczyki z kryształem górski i oksydowanym srebrem - nosi się je równie komfortowo jak bransoletki i pięknie przepuszczają światło słoneczne:)



Gorąco zachęcam do odwiedzin w Pracowni Garderoba i żeby nie było że nie uprzedzałam - na pewno zostaniecie tam na dłużej:)

Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo słońca:)

Monika

PS. Witam Nowych Obserwatorów:)
Pin It Now!

29 komentarzy:

  1. Jak zwykle Twoje ręce stworzyły cacuszko.
    Jeśli zaś idzie o Pracownię Garderoba, to podpisuję się pod tym co powiedziałaś.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne Twoje haftowanie.
    bransoletki bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Breloczek urzekający! Okoliczności przyrody również :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okoliczności przyrody były cudowne:) Aż się nie chciało odjeżdżać:)

      Usuń
  4. Śliczna sesja piekny brelok podziwiałam u Dominiki :))) bardzo mi się Twoje hafty podobaja kolorowe przykuwają oko :)))
    i jak tu nie kochać bransoletek i biżuterii Dominiki ,Uwielbiam :))
    cudne widoki :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na te branosletki nie ma mocnych - bardzo uzależniają:)

      Usuń
  5. haha no ja się jakoś nie dziwię, że nie protestuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te kolorowe hafty w dodatku w "pięknych okolicznościach przyrody". Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Przepiękne są te Twoje hafty! Bajkowe :))
    Ależ ja się Ciebie naszukałam w blogosferze... Zaglądałam tutaj parę miesięcy temu, ale po awarii mojego bloga utraciłam wszystkie kontakty - Twoje czarodziejskie haftowanki miałam cały czas w głowie, ale nie mogłam namierzyć bloga, bo nie pamiętałam nazwy (a taka jest prosta i oczywista). Ponownie dopisuję się do obserwatorów i będę stale zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniko, hafty Twoje kocham! Ale Ty kochana o tym wiesz!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniko, jak jestem zakochana w Twoich haftach tak samo jestem zakochana w biżuterii Dominiki:)
    Pozdrawiam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite są Twoje wyszywanki! Po prostu przepiękne! Szybciutko zapisuję się do podglądaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi przywitać:) Dziękuję za dobre słowo:)

      Usuń
  11. Przepiękne prace!!! Aż miło patrzeć!!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje prace, ale to już wiesz... :) Zdjęcia i widoki fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham te Twoje wytwory :)- love, cudo i dominikowe bransoletki - zawsze cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace,cudne zdjęcia.Pozdrawiam majowo.Jola

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są Twoje hafty!
    Bransoletki Dominiki również:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Breloczek cudo - kolory, misterny haft, każda niteczka, każdy koralik mocno mnie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te ulatujące w kosmos komentarze mnie dobijają :-( bo przecież napisałam,że uwielbiam Wasze prace ( Twoje i Domini) bezwarunkowo, bezkrytycznie i baaaaaaaaardzo ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    OdpowiedzUsuń

Z góry bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój wpis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...