czwartek, 19 października 2017

Właściwie to nie wiem, co napisać po tak długiej nieobecności. Chyba tylko tyle, że cieszę się, że mogę się tu ponownie zameldować. Przez te cztery lata (jak to brzmi:) wiele się wydarzyło, ale jedno nie uległo zmianie - haft nadal sprawia mi ogromną frajdę:) I od czasu do czasu chciałabym się podzielić tym, co nowego się u mnie pojawia.
Dziękuję tym, którzy dopytywali, co u mnie i czy żyję, dziękuję za wszystkie pojawiające się pod moimi postami komentarze.

A u mnie jakiś czas temu ruszyła świąteczna produkcja:) Wiem, że to zdecydowanie za wcześnie i sama mam mieszane uczucia widząc w połowie października ofertę świątecznych słodyczy w niektórych sklepach. Ale jeśli chcę zdążyć przed tegorocznymi świętami, to niestety muszę zaczynać już we wrześniu:)



Len kocham miłością nieustającą, a ostatnimi czasy nie umiem się oprzeć jego połączeniu z białym kordonkiem i z uporem maniaka haftowałabym tylko takie zestawy:)


Ale że nie samymi serduszkami człowiek żyje - oto mała zajawka czegoś, co pojawi się w następnym poście. Optymistycznie zakładam, że wcześniej niż za cztery lata:)


Pozdrawiam

Monika Pin It Now!

16 komentarzy:

  1. Aaach! Jaka niespodzianka! Cieszę się bardzo, że wróciłaś :)
    Cuda serducha i jaka apetyczna zajawka na końcu... Czekam na końcowy efekt! I pozdrawiam serdecznie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę z Twojego powrotu! Mam nadzieję, że powrót na stałe :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczy przecieram ze zdumienia i radości! No, w końcu!!! :)
    Cuda wychodzą z pod Twoich zdolnych palców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne serduszka... takie kolorowe i sielskie zarazem
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za odzew i przemiłe komentarze. To takie miłe uczucie wiedzieć, że ktoś tu jeszcze zagląda:) Ogromnie się cieszę, że wróciłam. Jeszcze tylko musiałabym rozciągnąć nieco dobę, żeby na bieżąco Was odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak się ciezszę ,że jesteś :D
    piękne serduszka , len z bielą pieknie współgra

    pozdrowienia ślę
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie, że wróciłaś! Ja w międzyczasie miałam dwa inne blogi i nicki, ale w pamięci miałam Twoje bajkowe haftowanki :). Pokazuj, co tam hafcisz i szyjesz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszka kapitalne, najbardziej odpowiada mi zielone; zestawiłabym je z czarnym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne te serduszka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne rzeczy robisz ;) a czy mogłabyś coś napisać o fototapetach też chciałabym coś takiego przeczytać dla inspiracji podaję linka do fajnych fototapet fototap.pl

    OdpowiedzUsuń


  11. This Is Really Useful And Nice Information. แทงบาคาร่าพารวย
    This are such great articles. แทงบาคาร่าพารวย This articles can help you to make some new ideas.
    https://sakukrub1.wixsite.com/mysite/post/review-the-suzuki-swift-sport-is-a-delightfully-odd-tiny-hot-hatch I appreciate for reading my blogs.



    OdpowiedzUsuń
  12. 55 yrs old Structural Engineer Jedidiah Gaylord, hailing from La Prairie enjoys watching movies like Catch .44 and Jewelry making. Took a trip to Flemish Béguinages and drives a Bentley Speed Six Tourer. sprawdz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Z góry bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój wpis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...