poniedziałek, 1 lipca 2013

Znów taka długa przerwa. Żeby nie było, że nic nie robię:) Robię, robię, i to dość dużo, równolegle, aż dziw, że mi się nitki nie plączą:) Wasze blogi odwiedzam i śledzę nowości i aż mi głupio, że się tak opuściłam z komentowaniem. Witam gorąco nowych Obserwatorów i ogromnie dziękuję za wszystkie miłe słowa - to jest niesamowita mobilizacja do dalszej pracy:)

Ostatnio na specjalne zamówienie Evelli z Malowanej Skrzyni powstała ozdobna poducha z logo jej bloga i sklepu. Zajrzyjcie, ile u niej pięknych rzeczy:)


 



Od dawna jest ze mną wspaniała girlanda od przesympatycznej Agi z Niebieskiej Chaty. Girlanda jest wykonana ze wspaniałej bawełny, która zachwyca swoją delikatnością i którą ciągle od czasu do czasu z przyjemnością dotykam:) Aga tworzy odnawia meble (zobaczcie, jakie cuda robi np. z szafami chlebowymi:) i tworzy wspaniałe rzeczy na szydełku, których kolory sprawiają, że człowiek od razu się uśmiecha. Przynajmniej ja tak mam, jak patrzę na moją girlandę:)



Na zdjęciach od dziś pojawiać się będzie moje nowe logo. Jak to dumnie brzmi:) Ale to dobrze, bo dumna jestem niezmiernie, że logo to przygotowała dla mnie Arine (KLIK). Jestem ogromną fanką Jej kreski, rysunków i wszelkich wytworów, więc tym większa moja radość, że mam coś od Niej:)

A na koniec jeszcze zwierz, który nieustannie mi towarzyszy i koniecznie chce być w kadrze (bynajmniej nie piłkarskiej:)



Wszystkim rozpoczynającym urlop, tym, którzy już się z niego cieszą, tym, którzy go planują i tym, którzy o nim w tym roku będą mogli tylko pomarzyć życzę słońca, słońca i dla odmiany - słońca:)

Pozdrawiam:)

M.




Pin It Now!

40 komentarzy:

  1. Ojojku jak pięknie i równiutko wykaligrafowałaś nitką to poduchę!!! :) Podziwiam:)
    A zwierz to prawdziwy model i jaki słodziak z niego! Aż by się wyściskać chciało...!
    No i logo fajne i girlanda też :)
    Pozdrawiam i przepraszam za to że tak rzadko komentuję, ale podziwiam od zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja - podziwiam Twoje mandale i pięknie zalterowane pędzle ale jako "cichy" obserwator, bo nigdy nie ma czasu, żeby się wpisać. Ale obiecuję poprawę:)

      Usuń
  2. Wybaczam Ci Twoją nieobecność, bo wiedzę że nie próżnujesz:)Poducha piękna a i makatkę podziwiałam u Maryś:)))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w podusi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanim napisałaś o tym logo - to chciałam skomplementować jakie CUDNE!!!
    I ta poduszeczka i Agusskowa girlanda - a szafy chlebowe robi nieziemskie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że logo się podoba:) Taka Agusiowa szafa chlebowa to moje ciche marzenie:)

      Usuń
  5. śliczna podusia :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko! Słonecznych wakacyjnych dni życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ale kicia urosła! poducha jest boooska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urosła, bo pełni nieustający dyżur przy misce:)

      Usuń
  8. przepiękna ta poducha, zdolniacho! i girlandy ci zazdroszcze ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. These pillows are GORGEOUS, Monika and I noticed your new logo right away! It is so CLEVER and so perfect for YOU! Your kitty is growing and still so Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm so glad you like it:) Sorry once again for forgetting about english version:) Greetings!

      Usuń
  10. Poducha rewelacyjna, znakomicie pasuje do zawartości "Malowanej Skrzyni" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚWIETNY ! fajny pomysł na szyldy sklepowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poduszka jest niesamowita! Jak Ty to wyszyłaś?!

    PS Cieszę się, że logo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba? Jest cudowne i jestem w nim zakochana:) A poduchę jak wyszyłam? Normalnie, z tym że trochę to trwało:)

      Usuń
  13. Moni ♥ prześliczna, cudowna poduszka, już widzę ją na malowanej skrzyni...do podziwiania, patrzenia i tulenia :-)))
    chylę głowę dla Twojego talentu, cierpliwości i ciepła, które aż ...bije :-))) pozytywną energią
    Pani Koteczka Księżniczka w każdym calu ♥ a girlanda i logo ...super
    buziaki
    d.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorciu - dziękuję Ci za miłe słowa:) Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  14. Gdyby nie opis rzekła bym, że maszynowo wykonane, bo aż ciężko uwierzyć, że człowiek zdolny jest do takiej precyzji! Chylę czoła i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz kobieto szacun, jestem pod ogromnym wrażeniem.perfekcja na najwyższym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moniś..., Ty wiesz Babo Kochana, że ja w zachwytach cała, po głowy czubek jestem, gdy do Ciebie zaglądam...♥ A kreska Arine cudna po prostu, więc logo też! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żądam nowego posta ;p :*

    MRC

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna poduszeczka
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Wprost niesamowita! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna ta poducha :):):) Bardzo nietypowa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Puk, puk, jest tu ktoś? Kochana, czekamy z utęsknieniem na nowe posty i bajeczne hafty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Moniko, gdzie jesteś...???
    Bardzo, bardzo dziękuję Ci za świąteczne życzenia!! Również życze Ci cudnych Świat i tęsknię za Twoimi haftami! ♥
    uściski ślę!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażeniem Twoich haftów i ich kolorów. Będę chętnie zaglądać i wzdychać

    OdpowiedzUsuń

Z góry bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój wpis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...