środa, 22 maja 2013

Follow my blog with Bloglovin Nie samym haftem żyje człowiek:) Ostatnimi czasy (czyli tak w przybliżeniu od początku roku) powstało również parę papierowych wytworów, których tworzenie przyniosło mi wiele frajdy. Ostrzegam - dużo zdjęć:)

- kartka urodzinowa wraz z opakowaniem


- albumik Maja


- albumik Matylda


- albumik dla bliźniąt Tymona i Kaliny


wraz z opakowaniem:)


- notes



A teraz zmiana tematu. To pamiątkowa fotografia wylegującej się Myszy:) Jak się widzi z rana, że ktoś oddaje się takiemu błogiemu lenistwu, to znacznie trudniej wychodzi się do pracy:)




I chciałam jeszcze bardzo podziękować Asi z bloga malutkigaj.blogspot.com za wyróżnienie Liebster Award. Ale ja jestem z tych niebawiących się w tego typu zabawy, więc niestety nie podaję dalej tego wyróżnienia. Wiem, okropna jestem:)

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze pod poprzednimi postami. Aż się chce działać, jak ma się taką mobilizację:)

Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

Monika



Pin It Now!

28 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemna odskocznia od haftów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zgadzam się:) Przyjemnie sięto wszystko kleiło:)

      Usuń
  2. Oj, nie próżnujesz :) Ileż wspaniałości natworzyłaś!!!
    A Mysza jest przeurocza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam powiedzieć, że stęskniłam się za Twoją PAPIEROLOGIĄ ;)))))))))
    Jest właśnie taka Twoja... Wiesz, że pamiętam - wiesz - tylko tak przypominam, bo u mnie jest na tapecie zawsze niemało, więc każda rzecz "dla mnie" na szary koniec spada obowiązków, ale pomyślałam o czymś dla Ciebie ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś, trzymam mocno kciuki, żebyś znalazła czas, żeby skończyć i coś dla siebie:)

      Usuń
  4. Śliczne prace! Mysza zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misterna robota:) Całusy dla kiciuchy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne,nie wiedziałam,że tyleż talentów u ciebie!!
    Muszę w końcu dla córy zamówić taki albumik,ale może już dla tej kolejnej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Kolejnej Córki to już na pewno:) Trzymam mocno kciuki:)

      Usuń
  7. ile kolorów! piękne i pozytywne! a kot mmm aż chce się podrapać po brzuszku;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace:) Zdjęcie wylegującej się Myszy...rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. LOVE the photo of Mouse the best ~ because I LOVE kitties! But your paper projects and albums and mixed media are all so WONDERFUL! And it looks like you had so much FUN!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona Twoimi pracami :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Moni :-) albumiki "pachną" pozytywną energią, uśmiechem i ciepłem, szczególnie ten fikuśnie otwierany ♥
    A Pani Mysza tak wyrosła !!! - super fotka i cudna modelka
    buziaki dla Was
    d.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy tworzysz, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladne albumy i kartka :)
    Kot wyglada super :) Bardzo ladny ma kolor siersci.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te albumy i notes odlotowy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. bajeczne prace te karteczki a kot !

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    OdpowiedzUsuń

Z góry bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój wpis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...