sobota, 27 sierpnia 2011

Okładka na notes - wydanie drugie:)

Dziś okładka na notes, która powstała jako prezent dla Pewnej Wyjątkowej Osoby - KOLOROWEGO PTAKA. Urodzinki ma co prawda dopiero za kilkadziesiąt godzin, ale ja już nie mogłam wytrzymać i "wyrwałam się wcześniej". Przyznam się, że miałam ogromną tremę i ciekawiło mnie, czy będzie się podobało, ale po reakcji wywnioskowałam, że nie było się czego bać:)





baza okładki - materiał typu "surówka"
mulina, koronka, guziki, cekiny, ćwiek i kwiatuszki, które zawsze podobały mi się u innych, a dzięki wizycie na blogu CRAFTYPANTKI ich wykonanie nie stanowi już dla mnie tajemnicy:)


A w środku na jednym ze skrzydełek okładki taka notka:)


Dziękuję Wszystkim, którzy tu zaglądają:)

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:) Pin It Now!

14 komentarzy:

  1. okładka jest niesamowicie piękna! aż brak mi słów... zwaliła mnie z nóg! sprawiłaś mi ogromną radość tym prezentem, nie wiem czy uda się to kiedyś przebić ;) dziękuję :*
    i już nie mogę się doczekać przyszłorocznych urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałam dodać - zakochałam się w każdym milimetrze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Tylko pozazdroscic solenizantce ;)
    Nie dziwie sie, ze Kolorowy Ptak zakochal sie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jakie to jest niesamowicie piękne!!! Również niesamowicie zazdroszczę takiego prezentu:)
    Niepowtarzalne, nigdzie w sieci nie trafiłam na coś równie podobnego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! I jaki oryginalny! Rozumiem radość Kolorowego Ptaka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowny prezent! jesteś mistrzynią igły i nitki!

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowita okładka..jejciu ile na niej szczególików ..i te guziczki przyszyte w bardzo oryginalny sposób..i cała reszta!!!Cudeńko!

    p.s. cytat jest wspaniałym dopełnieniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. jest niesamowity! zazdrość mnie zżera!!

    OdpowiedzUsuń
  9. tez należę do tych zazdrosnych...niesamowita!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for the sweet comment on my blog! Your creations are AMAZING! You are very talented!!! ~Hugs

    OdpowiedzUsuń
  11. This work is stunning, its true you are very talented

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie Twoje prace to klejnociki, ale ten notes jest wyjątkowy! Strasznie, okropnie mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. So many BEAUTIFUL BEAUTIFUL details on this book cover and I LOVE the loop and button closure! Just GORGEOUS! You REALLY need to sell these on Etsy!

    OdpowiedzUsuń

Z góry bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój wpis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...