niedziela, 15 kwietnia 2012

Ostatnio - a to się rzadko zdarza:) - wykonałam coś tylko dla siebie.

Zamarzył mi się własny art-journal. Wielokrotnie zachwycałam się na Waszych blogach takimi i chciałam w końcu mieć własny. Popełniłam więc coś takiego (oczywiście zamierzenia i plany rozminęły się z wykonaniem, ale podobno trening czyni mistrza:) i teraz mam nadzieję, że będę go sukcesywnie zapełniać:)








A druga rzecz to podręczny pojemnik na karteczki. Lubię mieć na biurku odpowiedni ich zapas i w końcu znalazłam dla nich miejsce:) Nie byłoby jednak tego pojemniczka, gdyby nie inspirujące wyzwanie Arine na Scrapujących Polkach. Należało wykorzystać karton po soku lub mleku i przy użyciu co najmniej dwóch mediów zamienić go w coś użytecznego. Mój pojemnik powstał z małego pudełeczka po czekoladowym mleku. Zostało one oklejone papierem, a w pozostałych rolach wystąpiła rameczka, kwiatek, koronka i koraliki. Z mediów: tusze distress, glossy accent, perfect pearls i oczywiście magiczny klej:)






Dziękuję Wam, że tu zaglądacie i zostawiacie uskrzydlające i mobilizujące do działania komentarze:)

Pozdrawiam życząc udanego tygodnia.

Monika Pin It Now!

16 komentarzy:

  1. ojej! wspaniały żurnal!!! wyszedł Ci prześwietnie...
    pojemnik na kartki tez super :) zastanawiałam się, co by tu można z kartonika, na co pojemnik, żeby się przydał a nie tylko stał i łapał kurz... a Ty wystrzeliłaś z kartkami... :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zobaczyłam okładkę to padłam!!! jest genialna! te gniecenia... mrrrrr!!! motyw koronki i ramki - fantastyczny!!!! Moni... wiesz o tym, że mi podpadłaś? ;)
    a z pudełkiem to Dryszka ma rację :) świetny pomysł na praktyczne wykorzystanie i do tego iście wiosenne i mega radosne :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna okladka ile ma wspanialych detalii kolory :) Piekny art journal sie zapowiada :)
    Pudelko jest rowneiz bardzo ladne, swietny pomysl i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O żesz! Pięknie czarujesz z tymi ramkami :) Art journal mnie powalił na kolana, ależ odpicowany! A pudełko pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda baaaardzo inspirująco!!! Z ogromną ciekawością czekam na wypełnianie wnętrza...:)
    Pudełeczko również zachwyca!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego zapełniania życzę! Okładka jest przecudnej urody :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny żurnal- taki bardzo w Twoim stylu...♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne cuda... :) Brak mi słów...

    art-journal bajkowy o cudnej kolorystyce. Pudełko natomiast urocze i wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny pojemniczek. Ale okładka od ArtJournala wymiata po prostu!!! Jest CUDOWNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ fantastyczny żurnal:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ fantastyczny żurnal:))

    OdpowiedzUsuń
  12. I LOVE the colors and the way you decorated your journal! LOVE the butterfly and how even the back of your journal is GORGEOUS! So HAPPY you made something just for YOU!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny...
    obeszłam wiele zakątków i jest tu tak cudnie, że nie będę wszystkich postów zasypywać komplementami, ale aż piszczę żeby przy każdym słodzić... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie to wszystko piękne! Żurnal jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeśli to Twoje pierwsze prace to pędzę wykasować pół mojego bloga :p
    cudowny journal!

    OdpowiedzUsuń
  16. Art journal jest bajeczny. Naprawdę zachwycający, romantyczny i taki bajkowy.

    OdpowiedzUsuń

Z góry bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój wpis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...