niedziela, 22 kwietnia 2012

Ptaszki:)

Dawno już nie było u mnie żadnej siatki, pora więc nadrobić zaległości:


Ten egzemplarz powstał na zamówienie Nowalinki, która jasno sprecyzowała obszar zainteresowań: wzorem ma być scenka z ptaszkami. Zapaliłam się do tego projektu, bo lubię wyzwania:) Do tej pory bowiem tworzyłam jedynie jakieś geometryczne wariacje bez projektów. Tym razem miało być inaczej, powstał więc taki mały szkic:

i ku mojemu zaskoczeniu ptaszki, które mnie wybitnie kojarzyły się z raczej z rybkami, zyskały aprobatę:)
Wyszywanie trochę trwało, bo uparłam się, że nie poprzestanę na konturach, a nieco powypełniam haft. I tak "wypełniałam" dosyć długo, ale na szczęście Zleceniodawczyni wykazała się cierpliwością:)







Muszę przyznać, że wyszywanie tej siatki sprawiło mi wiele przyjemności - to chyba przez ten temat i radosne wiosenne kolory. Radość nieco przyblakła, kiedy przyszło do robienia zdjęć, bo zupełnie nie mam pomysłu, jak mam taką siatkę sfotografować, żeby to miało przysłowiowe "ręce i nogi":) 



Siatka jest już u Nowej Właścicielki - mam nadzieję, że będzie długo służyć. Nie ukrywam, że bardzo ciężko było mi się z nią rozstać, bo już się zżyłam z tymi rybko-ptaszkami:)

Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa, które tu zostawiacie. I witam Nowych Obserwatorów:)

Pozdrawiam życząc udanego tygodnia:)

Monika Pin It Now!

22 komentarze:

  1. This is EXQUISITE! I especially LOVE all of the bright colors and your detail is FAB! I wish you lived by me so I could learn how to do that, although I think I would need younger eyes to see! Monika, this is just so BEAUTIFUL!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa, mam ją, mam ją! Monia to jest najcudowniejsza siateczka jaką widziałam i jaką posiadam :) Na razie wisi dumnie i ją podziwiam, lub macam w międzyczasie. Ogromne podziękowania dla Ciebie za zdolności, cierpliwość i czas :***
    Ja się dziwię, że Ty mi ją w ogóle oddałaś...ja już nie oddam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft, wykonany z wielką starannością:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwłaszcza na zbliżeniach widać całą wartość Twojej pracy! Pięknie :) "Moja sprawa" chyba się odwlecze do czerwca... ale jak już w końcu dojdzie do skutku... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ptaszki! Niezwykle urocze, w sam raz na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No cudowna jest!!! Zazdroszczę Nowalince, a Tobie nie dziwię się, że trudno Ci było się z nią rozstać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna!!! Czekałam na Twoje wyszywanki i wreszcie są:) Taki sielski, wiejski, wakacyjny klimat, przypomina mi makatki.
    Pięknie prezentuje się nowy banerek!

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejny raz zaglądam do Ciebie i znowu szok... Twoje prace są przecudne ;) znowu brak mi słów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie zaszalałaś i z kolorami i z motywem! nawet sobie nie wyobrażam ile godzin spędziłaś nad tym misternym dziełem... mimo wszystko zazdroszczę Ci takich umiejętności, a szczególnie precyzji wykonania :)
    jest przepiękna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Piękny haft! Podziwiam Twoje prace już od jakiegoś czasu i jestem naprawdę oczarowana :) Doborem kolorów, pomysłami, ale przede wszystkim dokładnością i precyzją. Ciekawi mnie jak długo zajmuje Ci wyhaftowanie np. takiej właśnie torby? Pozdrawiam gorąco i życzę powodzenia! Dominika
    Jeśli byłabyś zainteresowana oto mój blog: mandolina-mandolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I oniemiałam! Bo to nie tylko radosne, pomysłowe i smakowite, ale pachnie latem tak, że nic tylko zamknąć oczka i czekać...
    Bardzo, ale to bardzo mnie urzekły te kolorystyczne połączenia, wypełnienie ptaszków i płatków kwiatków, misterność i delikatność - jak myślin :)

    OdpowiedzUsuń
  12. doszperałam się do Twojego bloga przez Nowalinkę!
    gratulacje,siatka obłędna :]
    powdzenia w blogowaniu
    Anita (anita sie nudzi)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna! o_O
    Aż oniemiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczna!! I na pewno czasochłonna...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ misterna robota, jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. mogę tylko wzdychać do każdej twojej rzeczy, wszystkie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  17. łał, nie wierzę, że tak można pięknie coś wyszyć, no nie wierzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna ! czy można skorzystac ze wzoru?

    OdpowiedzUsuń

Z góry bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój wpis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...