środa, 25 kwietnia 2012

Ogród

Zawsze chciałam mieć swój własny ogród. Na razie jednak muszą mi wystarczyć roślinki na balkonie ( o ile nie zapomnę ich podlewać:) i ten papierowy, który powstał na wyzwanie "Mój wiosenny ogród" ogłoszone na blogu Craft Atwork:

I have always wanted to have my own garden. For now I have to be satisfied with my flowers on the balcony (but I must remember to water it:) and with this paper garden which I've made for the challenge announced on Craft Artwork:








wymiary: 12,5 x 12,5 cm
grafiki z The Graphics Fairy
za "ławeczkową inspirację" dziękuję Nowalince:)

A to kolejny wpis do artjournala - ponownie na wyzwanie Scrapujących Polek - temat  "Tekst piosenki" aktualnie chodzący po głowie:)

And this is net page from my artjounal - again for the challenge announced on Scrapujące Polki - the theme was "Lyrics" which I'm humming these days:

 



Pozostając w temacie artjounali: zaproszenie na candy organizowane przez SODAlicious - świetny sklep i blog z inspiracjami:


Trzymajcie się ciepło:)

Monika
Pin It Now!

14 komentarzy:

  1. Tajemniczy ten ogród i piękny... A wpis baaardzo interesujący! Uzdolniona z Ciebie Kobitka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogród jest cudowny :) Bardzo mi się podoba :)
    Wpis do art journala i tekst piosenki również.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę, że tu trafiłam! Ogród piękny, a piosenkę bardzo lubię... Mam do niej sentyment.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czym mnie bardziej rozbroiłaś... przepięknym shadoboxem czy wpisem... czuję się mocno oszołomiona pięknymi detalami i sposobem w jaki je ujęłaś w całość :)

    P.S. jutro będzie się działo, oj działo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMGosh your garden is BEAUTIFUL! LOVE how you added the white bench! Can I come and sit in that garden with you!?!?

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, ale oszałamiający ogród! Cudnie zarośnięty i ukwiecony :)
    Ciesze się, że ławeczka się przydała, to najlepsze jej użycie jakie do tej pory widziałam :)

    We wpisie do artjournala podziwiam tę cudną chmurkę :)
    Ale się rozkręcasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny zaczarowany ogród!
    Też bym chciała mieć, a mam tylko mały ogródek za domem:)
    I bardzo podoba mi się taki "bazgrołkowy" wpis!!! Zawsze zresztą podobał mi się ten styl, ale jakoś do tej pory nie miałam odwagi go użyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaglądam tu od jakiegoś czasu i podziwiam, niektóre prace motywują mnie do działania i też biorę igłę i nitkę do rąk :) Pzdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne prace! Ogród iście czarodziejski, ale wpis do żurnala też jest niezwykły - gryzmołki naprawdę profesjonalne :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. milionioliwka.blog.interia.pl3 maja 2012 19:49

    Oglądałam z mamą i były same ochy i achy ;o)))cudne

    OdpowiedzUsuń
  11. AKURAT jest the best ;-)
    bardzo mi się ten wpis podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Wróciłam sobie pooglądać, popodziwiać :)))
    Byłam pewna, że słowo zachwytu już zostawiałam, a tu pusto! No, a ja często wpadam w spam, albo w kosmos - bo blogspot przestał mnie lubić :)))

    OdpowiedzUsuń

Z góry bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój wpis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...